ZASADY i WARUNKI
WYDAWANIA I KORZYSTANIA Z KARTY RABATOWEJ „DYWANBOX“

1. DEFINICJE

1.1. Posiadacz karty to osoba, która otrzymała Kartę rabatową od CarpetBox, Sp. z o. o. lub otrzymała ją od innego klienta spółki.

1.2. Spółka to CarpetBox Sp. z o. o., spółka świadcząca usługi czyszczenia dywanów, z siedzibą przy ul. Heliotropów 29; kl. A; lok. Nr 2, 04-796 Warszawa, działająca pod marką „Dywan Box“.

1.3. Karta rabatowa to karta „Dywan Box“, wydawana klientom w trybie określonym w niniejszych Zasadach i Warunkach.

1.4. Usługi to usługi czyszczenia dywanów, na które przysługuje rabat przy użyciu niniejszej Karty w wysokości określonej w punkcie 3.2. Zasad i Warunków.

1.5. Zasady i warunki to regulamin niniejszej Karty rabatowej „Dywan Box“.

 

2. TRYB WYDAWANIA KART

2.1. Posiadaczem Karty rabatowej może zostać osoba, która zamówiła usługę czyszczenia dywanów w „CarpetBox Sp. z o. o.“ i otrzymała Kartę z wyczyszczonym dywanem.

2.2. Posiadaczem Karty rabatowej może zostać osoba, która otrzymała Kartę w prezencie od innego stałego klienta „CarpetBox Sp. z o. o.“.

2.3. Jedna osoba może posiadać jedną kartę.

2.4. Karta rabatowa jest wydawana nieodpłatnie.

 

3. ZASADY DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z KART

3.1. Karta nie jest kartą płatniczą i nie gromadzi punktów lojalnościowych ani środków pieniężnych.

3.2. Karta Rabatowa oferuje: 5% rabatu na usługi czyszczenia dywanów na łączną kwotę od 100 zł do 200 zł; 10% rabatu na usługi czyszczenia dywanów na łączną kwotę od 200 zł do 300 zł; 15% rabatu na usługi czyszczenia dywanów na łączną kwotę od 300 zł do 450 zł; 20% rabatu na usługi czyszczenia dywanów na łączną kwotę od 450 zł do 750 zł; 25% rabatu na usługi czyszczenia dywanów na łączną kwotę od 750 zł lub wyższą. Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości rabatów.

3.3. Rabaty na Kartę nie kumulują się ze sobą i nie łączą się z innymi rabatami i promocjami Spółki.

3.4. Karta staje się aktywna dopiero po zarejestrowaniu jej na stronie www.dywanbox.pl/karta lub dzwoniąc pod numer +48422202788.

3.5. Dane osobowe podawane w momencie aktywacji Karty są przetwarzane i przechowywane zgodnie z polityką prywatności „CarpetBox Sp. z o. o.“. Jest ona dostępna pod adresem https://dywanbox.pl/polityka_prywatnosci/.

3.6. W przypadku zmiany danych osobowych, Posiadacz karty musi niezwłocznie zaktualizować dane przekazane Spółce. Dane mogą zostać poprawione pod numerem telefonu lub adresem e-mail wskazanym w punkcie 4.1. Zasad i Warunków.

3.7. Rabaty przyznawane są wyłącznie w przypadku użycia Karty: poprzez podanie jej unikalnego numeru operatorowi podczas składania zamówienia telefonicznie lub poprzez wpisanie numeru karty w formularzu zamówienia podczas składania zamówienia online na stronie www.dywanbox.pl lub podczas składania zamówienia za pośrednictwem partnerów „CarpetBox Sp. z o. o.“ w punktach dostawy.

3.8. Spółka zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany zasad wydawania i korzystania z Karty oraz zniżek obowiązujących z Kartą. Spółka zobowiązuje się ogłosić to z wyprzedzeniem na stronie internetowej www.dywanbox.pl. Posiadacze Kart rabatowych nie będą powiadamiani osobiście z wyprzedzeniem.

3.9. Karta rabatowa nie ma daty ważności.

 

4. INNE POSTANOWIENIA

4.1. Każda znaleziona, zgubiona lub w inny sposób zagubiona Karta musi zostać niezwłocznie zgłoszona na adres +48422202788 lub bok@dywanbox.pl. „CarpetBox Sp. z o. o.“ unieważni Kartę na podstawie takiego zgłoszenia.

4.2. Posiadacz karty akceptuje i nie wnosi zastrzeżeń do zasad wydawania i korzystania z Karty rabatowej.

SiteMap